,

Рекламна платформа Telegram | Огляд рекламного кабінету телеграм

Рекламна платформа Telegram | Огляд рекламної платформи телеграм

Рекламна платформа Telegram — це інструмент для створення спонсорованих повідомлень у загальнодоступних каналах із понад 1000 підписниками. За допомогою цього інструменту ви можете легко керувати своїми оголошеннями та бюджетами, вибирати де відображатимуться ваші оголошення і контролювати їх ефективність.
Щоб отримати покрокові інструкції щодо створення, публікації та керування оголошеннями, продовжуйте читати нижче.

З чого почати рекламу в телеграм

Щоб почати створювати оголошення на платформі, ви повинні спочатку увійти. Введіть номер телефону облікового запису на сторінці входу , після чого ви миттєво отримаєте повідомлення в Telegram (з перевіреного облікового запису служби) для підтвердження вашого входу на платформу.

Увійшовши на платформу, ви можете продовжити через особистий обліковий запис , або шляхом створення організації .

Організації побудовані навколо груп і каналів Telegram – зв’язування вашої групи чи каналу як організації дає всім адміністраторам цього чату можливість керувати рекламними оголошеннями, створеними організацією.

Лише власник групи або каналу має право створювати організацію.

Після входу ви можете натиснути «Створити рекламу », щоб розпочати створення рекламного повідомлення, або «Керувати бюджетом », щоб додати кошти на свій рахунок.

Як створити оголошення в telegram

Натисніть «Створити нову рекламу», щоб розпочати створення реклами. Там ви побачите шаблон із кількома полями, які потрібно заповнити – заголовок оголошення , текст і URL-адреса .

Усі посилання, включені в поле Текст і URL-адреса, мають посилатися на канал або бота в Telegram у форматі t.me/link або @link. Посилання на зовнішні сайти заборонено.

Посилання, введене в поле URL-адреси, буде додано до кнопки під вашим спонсованим повідомленням. Якщо ви також включаєте посилання в текст, воно має спрямовуватись до того самого пункту призначення, що й посилання в полі URL-адреси.

CPM і рекламний бюджет telegram

Після того, як текст вашого спонсорованого повідомлення буде завершено, ви можете встановити CPM (Cost-Per-Mille) для реклами, яка є ціною за тисячу переглядів вашої реклами. Мінімальна CPM для спонсорованого повідомлення становить 2 євро .

Ваш рекламний бюджет — це сума коштів, яку ви готові витратити на певне спонсороване повідомлення. Спонсорське повідомлення продовжуватиме відображатися, доки не досягне цієї кількості.

Щоб збільшити бюджет оголошення, відкрийте його або клацніть поле бюджету безпосередньо на своїй домашній сторінці .

Щоб зменшити бюджет реклами, зупиніть і видаліть рекламу – кошти, що залишилися, будуть повернуті до вашого загального бюджету.

Мова, теми та цільові канали

Спонсоровані повідомлення відображаються в загальнодоступних каналах із 1000+ передплатниками. Щоб краще налаштувати, які канали можуть розміщувати вашу рекламу, виберіть мови та теми, які підходять вашій аудиторії – наприклад, англійські та іспанські канали, пов’язані з фільмами та музикою. Ви можете комбінувати кілька мов і тем або навіть залишити поля порожніми, якщо хочете.

Якщо є окремі канали, у яких ви б хотіли, щоб ваше спонсороване повідомлення з’явилося, ви можете включити їх за унікальним посиланням , наприклад t.me/durov. Певні теми та канали також можна виключити , що дасть ще більше налаштувань. Коли ви будете готові, установіть прапорець, щоб підтвердити, що ви прочитали Умови обслуговування рекламної платформи, і натисніть «Створити рекламу».

Зауважте, що після створення оголошення його параметри націлювання не можна змінити. Але ви завжди можете скористатися функцією «Створити подібну рекламу», щоб швидко створити нову рекламу з тими самими параметрами та налаштувати все, що хочете змінити.

Копіювання оголошень телеграм

Коли ви відкриваєте будь-яке зі своїх існуючих оголошень, ви можете скористатися посиланням «Створити схоже оголошення» біля його назви, щоб створити нове оголошення з тим самим текстом і параметрами. Це може бути зручно, якщо ви хочете створити кілька оголошень із дещо різними параметрами націлювання, змінити параметри націлювання у створеній вами об’яві або зменшити бюджет реклами.

Додавання коштів в рекламний кабінет телеграм кампанії

Якщо ви створюєте оголошення вперше, можливо, на вашому рахунку ще немає коштів. Коли ви намагаєтеся створити свою об’яву, ви можете побачити повідомлення «Ваш баланс занизький» під полем « Бюджет » . Натисніть «Додати кошти», щоб покласти гроші на свій рахунок – оголошення буде збережено як чернетку , щоб ви могли легко опублікувати його пізніше.

Ви також можете публікувати оголошення без бюджету, щоб відчути платформу, а потім повернутися, коли будете готові їх запустити.

Ви також можете отримати доступ до інтерфейсу, відкривши сторінку « Керування бюджетом » і натиснувши « Додати кошти » .

Заповніть відомості про свою компанію на сторінці, що відкриється, і натисніть «Надіслати запит». Наша команда перегляне вашу інформацію та зв’яжеться з вами через підтверджений обліковий запис служби в Telegram, надавши необхідні документи для нашої рекламної угоди та переказу депозиту.

Ви отримуватимете підтвердження в Telegram кожного разу, коли кошти будуть зараховані на ваш рахунок.

Керування оголошеннями в телеграм

Статус оголошення telegram

Після того як ви подасте оголошення, ви побачите його в списку на головній сторінці свого облікового запису. Оголошення може мати такі статуси:

  • Зупинився . Це стандартний статус, який відображається для всіх нових оголошень без бюджету. Цей статус також відображається, коли бюджет оголошення вичерпано.
  • В огляді . Наша команда зараз перевіряє рекламний вміст, перш ніж його можна буде відображати в каналах.
  • Відхилено . Ваше оголошення має бути змінено, перш ніж його можна буде опублікувати. Відкрийте оголошення, щоб переглянути докладніші пояснення та посилання на відповідні вказівки .
  • активний _ Ваша реклама активна, і спонсоровані повідомлення з’являються в Telegram відповідно до ваших параметрів
  • На утриманні . Ви призупинили рекламу, але вона готова знову стати активною, коли ви будете готові.

Інформація про оголошення в telegram

Клацніть будь-яке зі своїх оголошень на домашній сторінці , щоб змінити його вміст і CPM , збільшити бюджет або переглянути статистику . Заголовок, текст і URL-адресу спонсорованого повідомлення можна оновити в будь-який час (але не його параметри націлювання) – щоб переглянути, як спонсороване повідомлення виглядає всередині каналу, натисніть «Попередній перегляд оголошення».

Якщо ви бажаєте змінити параметри націлювання, натисніть «Створити схоже оголошення» – це відкриє новий шаблон із таким самим вмістом, щоб ви могли швидко створити нову версію.

Рекламний бюджет телеграм

Щоб збільшити бюджет вашої реклами, натисніть поле «Поточний бюджет». Ви також можете змінити CPM на вищу або нижчу в полі «CPM». Якщо вам потрібно видалити свою об’яву (можливо, щоб повторно надіслати її з новими параметрами націлювання чи меншим бюджетом), натисніть «Видалити об’яву».

Неможливо зменшити бюджет оголошення після його надсилання – у цьому випадку найкраще скористатися функцією «Створити подібне оголошення» та подати нове оголошення з меншим бюджетом.

Бюджет також можна збільшити на вкладці «Бюджет». На цій вкладці також міститься історія транзакцій оголошення , яка відображає витрати на оголошення, а також будь-які збільшення бюджету, включаючи суму та час збільшення.

Статистика

Вкладка «Статистика» містить огляд вашої реклами, як-от дата її створення, CPM, бюджет і загальні перегляди. Під ним ви побачите детальний графік, який показує перегляди вашого спонсорованого повідомлення та кількість разів, коли користувач приєднався до вашого каналу або запустив бота після перегляду спонсорованого повідомлення, який може відображатися з кроком у хвилини або дні.

Ваш обліковий запис і організації

Клацніть своє ім’я у верхньому правому куті, щоб відкрити меню – тут ви можете редагувати інформацію свого облікового запису, створити нову організацію, змінити обліковий запис або вийти. На сторінці «Редагувати інформацію про обліковий запис» ви можете змінити свою особисту інформацію, наприклад адресу електронної пошти. Ви також можете натиснути вкладку «Бюджет», щоб переглянути повну історію транзакцій вашого облікового запису.

Рекламна платформа Telegram дозволяє одночасно входити в кілька організацій , а також у ваш особистий рекламний обліковий запис . Щоб змінити обліковий запис, просто клацніть своє ім’я у верхньому правому куті та виберіть у меню «Перейти на…».

Зараз платформа працює в тестовому режимі. Ми будемо розширювати цей документ додатковими деталями.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.